joi, 11 martie 2010

Conflict între conceptul (meu) uman şi divinitate

Ţi-ai luat ghiozdanu şi-ai plecat
Îţi cauţi un zeu?
Demon înaripat
Îngerul meu...

[eu:]
Păcătosule ce eşti
Hai înapoi!
Ai jurat să mă păzesti
Să fim amândoi...

Şi refuz să-ţi mai vorbesc
Dar te trec aici pe ciornă
Şi când am să te găsesc
Jur că-mi fac din tine pernă

[ingeru`:]
Cât crezi că mai indur?
Pula mea frate...
Cât vrei să mă mai pupi un cur
Să te scarpin eu pe spate?

[eu:]
Doar puţine fapte
Că-mi erai supus
Şi cât tu le faci pe toate
Eu să stau cu burta-nsus

Ahh... şi doar ura ca de zmeu
E in sufleţelul meu
Când nici tu nici Dumnezeu
Nu mai faceţi ce zic eu...


3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu am știut că ai blog mă. Ce tare.

Anonim spunea...

Mă jur, ador poezia ta. Mai fă. Te rog!

Anonim spunea...

da da!!! de acord cu vali!